آفتاب

فروش دهه فجر ایران خودرو | شرایط ویژه ایران خودرو دهه فجر 96

فروش دهه فجر ایران خودرو | شرایط ویژه ایران خودرو دهه فجر 96

فروش ایران خودرو در دهه فجر | شرکت ایران خودرو به مناسبت دهه فجر 96 شرایط ویژه برای فروش محصولات خود قرار داده است. شرایط ویژه ایران خودرو هر ساله برای دهه فجر برقرار است. در فروش ویژه دهه فجر 96، ایران خودرو تخفیف ها و هدایایی را برای خریداران در نظر گرفته است. رانا، دنا، دنا پلاس توربو شارژ، سمند، تندر، پژو 206 و پژو 207 هاچ بک با شرایط ویژه به فروش می رسند. در ادامه شرایط ویژه ایران خودرو برای دهه فجر 96 را ببینید...



به گزارش آفتاب، شرایط جدید پیش فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد. در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن ماه 96، پژو 405، دانگ فنگ، رانا، دنا، سمند، پژو 207، تندر پیکاب، پژو 206، پژو پارس به صورت نقدی و اقساطی فروخته می شود. 
در اطلاعیه فروش این محصولات آمده است: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط ویژه فروش نقدي و قسطی محصولات شرکت به مناسبت دهه مبارك فجر از روز شنبه مورخ 96/11/21 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:
قیمت ها در این بخشنامه به صورت قطعی بوده و هرگونه افزایش قیمت احتمالی مشمول این بخشنامه نمی باشد. صرفا تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و ...) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهاي قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتري خواهد بود.
زمان فعال سازي بخشنامه نقدي: ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/11/21 در سایت فروش
زمان فعال سازي بخشنامه اقساطی: ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/11/21 در نمایندگی‌ها ...

[rtl]

نکات مهم فروش دهه فجر ایران خودرو


در اطلاعیه پیشین ایران خودرو آمده بود: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران‌خودرو می‌رساند شرایط پیش‌فروش بهمن ماه 96 به همراه «تخفیف خرید محصول ایرانی» از ساعت 10 روز یکشنبه 96/11/01 تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول زیر ارائه می‌گردد.
- تخفیف خرید محصول ایرانی قابل ارائه در این بخشنامه، صرفا در صورت واریز نقدی مابه‌التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو پرداخت می‌گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد قابل ارائه نیست.
- هدیه همکاری در تولید قابل ارائه در جدول شماره 2 پیوست ، صرفا پس از صدور دعوتنامه و دریافت خودرو ارائه می‌گردد‌؛ پرداخت این هدیه در قراردادهای انصرافی نیز مشروط به صدور دعوتنامه است.
- امکان ایجاد تعهد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد.
- در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم است
زمان فعال‌سازی این بخشنامه: ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 96/11/01




[rtl]





[rtl]




پیش فروش پژو 207 دهه فجر
گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین نظر و خواست مشتریان جوان طرح پیش فروش محصول پرطرفدار i۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک را از دهم بهمن ماه به اجرا می‌گذارد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص بسته‌های پیش فروش محصولات، نخستین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو اجرا خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون تومان نسبت به نام نویسی این خودرو با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد ۹۷ اقدام کنند. سود مشارکت تعیین شده براساس زمان تحویل خودرو متفاوت است.
به گفته مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، متقاضیان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح روز دهم بهمن ماه بامراجعه به پایگاه فروش اینترنتی  esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو درسراسرکشور نسبت به نام نویسی اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
وی افزود، در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یکدستگاه خودرو خواهد بود.
گفتنی است، پژوi۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک، با بهره گیری ازفن آوری روز و سطح تجهیزات مناسب، چالاکی، قابلیت های دینامیکی بالا و مصرف سوخت مناسبی داشته و دوستدار محیط زیست است.
اجرای طرح‌های فروش این خودرو که دارای محبوبیت بالایی در میان جوانان است، پاسخی از سوی ایران خودرو به استقبال بازار از این محصول است. در روزهای آینده نیز اخبار پیش فروش سایر محصولات پر متقاضی و جدید منتشر خواهد شد.
ثبت نام دنا پلاس توربو
به گزارش آفتاب، ایران خودرو شرايط پيش فروش خودروی دنا پلاس توربو شارژ را به مناسبت دهه مبارک فجر با ظرفيت محدود از روز چهارشنبه 96/11/18 تا زمان تكميل ظرفيت، به شرح زير اعلام کرد:
دنا پلاس توربو شارژ ایران خودرو در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری، آبی کبود و قرمز متالیک از روز چهارشنبه 17 بهمن پیش فروش می شود. مبلغ ودیعه برای پیش فروش دنا پلاس، 26 میلیون تومان است. دنا پلاس با نرخ سود مشارکت 16، 17 و 18 درصد، در ماه های خرداد، تیر و مرداد سال 97 تحویل خریداران می شود.
در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو می باشد .
امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .
در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد.
کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.
قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد .
زمان فعال سازی بخشنامه : ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 96/11/18 .
کد N1817057

وبگردی